true love

true love

Sunday 22 May 2011

so sad..

kadang2 sedih gak. kite ni punyala sayang dekat dia. tp dia dulu pai la skunk dia boleh lebih sayangkan adik2 angkat dia berbanding aku yg merupakan kekasih hati dia. aku tak nafikan kadang2 aku cemburu ngan adik2 dia rase mcm biar aku jew yg jd adik2 dia kerana kalau aku jadi adik2 dia aku dapat perhatian yg sepenuhnya. aku taw aku x sepatutnya cemburu ngan keadaan sebegini. tp aku sedih gak sbb dia ckp dia byk berubh semua sbb adik2 dia. dah tu apa fungsinya aku  ni sebagai makwe dia. aku byk mkn hati ngan dia. tapi aku diamkan diri sahaja. pejay..... kenapa ko tinggalkan akk. setelah pejay tinggalkan akk. akk sunyi, xde tempat untuk akk mengadu selain ziemah.knp pejay tinggalkan akk. lau  dunia ni undur semula biar akk ganti tmpt pejay dlm kemalangan itu akk rela.akk x kuat tempuhi semua ini seorang diri. akk perlukan pejay..............

No comments:

Post a Comment