true love

true love

Friday, 28 October 2011

aku sibuk dengan keje ari ni. x termasuk ngan bacaaan sajak untuk bulan bahasa lg. aku balik keje ari kul 5 sbb keje banyak yg tertunggak. macam biasa pakwe aku tpn suh anta dia g keje. aku dah ckp kt dia yg ari ni aku memang x leh antar dia g keje. sbb mak aku ada kat umah. kira line x clear la. tambahan aku g keje naik motor pastu nak balik amik keta dan nk keluar balik.??? letih la dah la kul 5 keadaan jalan cam new jammed nye. aku xtaw la dia g keje naik apa ngan sape ari ni. pastu dia leh antar msj kt aku ckp yg aku ni gunakan dia waktu bila aku perlu jew. bila aku xnk aku x guna, sedih gak sbb dia ckp mcm tu. sdgkan x terlintas di fikiran aku ni wat dia mcm tu. sedangkan aku sayangg dia lbh dr nyawa aku sendr. enthla aku sendr xtahu apalah salah dan doosa aku ni pada dia pai dia leh ckp mcm tu dekat aku. aku punya la sedih tahap gaban taw x :(

No comments:

Post a Comment