true love

true love

Friday 27 May 2011

my bad day

temelang yg selama ini ku sangkakan x pecah, pecah jua akhirnya, my best friends mengamuk giler sbb aku stiil couple ngan adie. dia ckp selagi aku couple ngan adie, selama itu la aku xkan bahagia, aku sedih sangat2. pastu nama aku naik angkara satu benda. umie mrh aku sbb aku bgth adie. masalhnya skunk ni benda bukan aku nk bercerita. tp adie tanya. aku xnk ckp. ntahla kepala aku betul2 pusing2 ni. kenapa dan mengapa benda2 harus terjadi. adakah adi masih seperti dahulu???. persoalan di hati aku adalah , adakah manusia tidak akan berubah??? umie x bg aku couple ngan adie. atas alasan adie penah mempergunakan aku. aku bingung... aku terlalu sayangkan adie dan umie. aduh cam new nk buat ni. dan kenapa setiap x aku buat sembahyang istikarah wajah adie yg timbul??? apakah engkau sedang menguji aku ya allah??? aku redha. tp aku mahukan yg terbaik.dan aku xnk lukakan hati kwn aku dan juga sayang aku. adie, adakah awk dah berubah,,, aku sedih sangat2 apa yg perlu aku buat ni. huhuhu

No comments:

Post a Comment