true love

true love

Friday, 28 October 2011

aku sibuk dengan keje ari ni. x termasuk ngan bacaaan sajak untuk bulan bahasa lg. aku balik keje ari kul 5 sbb keje banyak yg tertunggak. macam biasa pakwe aku tpn suh anta dia g keje. aku dah ckp kt dia yg ari ni aku memang x leh antar dia g keje. sbb mak aku ada kat umah. kira line x clear la. tambahan aku g keje naik motor pastu nak balik amik keta dan nk keluar balik.??? letih la dah la kul 5 keadaan jalan cam new jammed nye. aku xtaw la dia g keje naik apa ngan sape ari ni. pastu dia leh antar msj kt aku ckp yg aku ni gunakan dia waktu bila aku perlu jew. bila aku xnk aku x guna, sedih gak sbb dia ckp mcm tu. sdgkan x terlintas di fikiran aku ni wat dia mcm tu. sedangkan aku sayangg dia lbh dr nyawa aku sendr. enthla aku sendr xtahu apalah salah dan doosa aku ni pada dia pai dia leh ckp mcm tu dekat aku. aku punya la sedih tahap gaban taw x :(

Wednesday, 31 August 2011

happy ada, sedih pown ada

semlm dia bg aku gelang tangan silver. hehehe suka sangat. tema kasih sayang. ari ni aku sedih hp aku rosak. aku repair kena rm130. huhuhu. sedih sangat2. dah la dwit xbp nk ada jadi lak mcm tu. sedih toi. malang betui nasib aku

Friday, 5 August 2011

so sad huhuhu....

ari ni bergaduh lg. huhuhu x tahu la aku nk terang mcm mn kt dia. sayang tolongla fhm. huhuhu pning d watnya

Monday, 18 July 2011

so miss him

aku rindu sangat2 kat dia blh dikatakan dekat 2 minggu aku x jumpe dia. last ari rabu lepas lepas celebrate ari jd angah,

Sunday, 26 June 2011

Hippo Singing The Lion Sleeps Tonight

Surah Al Waqi'ah dan terjemahan.

LIKE, like, like jew

ari ni keluar ngan dia. walaupown keluar x kemana tapi aku suke sangat2 heheheehe bahagianye aku rase, aku bwk gulai lemak cili padi ikan keli yg aku masak. aku ingt dia yg nk mkn padahal dia bg mak dia mkn. aduyai
apalah feedback  depa nanti hahaha. kelakar betui. hehhehe.yg dia leh wat muka selamba jew. aduyai garu kepala dah aku ni, hik, hik, hik.