true love

true love

Friday, 24 June 2011

sedih, sedih, sedih

18.6. di mana tarikh  adik aku balik ke umh di plkn. balik bercuti selama 3 hari. lm aku dh janji nk keluar dengan dia . namun pada tarikh berkenaan dia boleh ckp bpk dia x bg keluar. sedangkan aku dtg umh dia tgk bpk dia x ckp apa2 pown. aku sedih sangat, pas tu sekarang ni dia pandai meninggikan suaranya pada aku. aku sedih sangat. cakap aku pown dia dah xnak ikut. dan pada ari ni jugak la aku putuskan hubungan dengan adik aku tu. aku tgk dia rileks jew. seolah-olah tiada apa yang berlaku di antara dia dan ikmal dan aku.entah lah aku memang terasa giler.
adik kenapa adik banyak berubah, mana janji adik dulu. nape buat benda yg akk x suka dan yg akk benci. adakah adik dah tak perlukan akak.???

No comments:

Post a Comment