true love

true love

Sunday 10 April 2011

hari ni kuar dengan si dia, besst gak g kenduri bwak mamat ni. pastu dia janji nk bwak g karaoke. aku punye la suke, tetb dia ajak aku g meeting perniagaan dia. aku tarikla muka. rupanye mesyuarat umno. lg la aku benggang, sbb plan mula2 nk g karok. pastu pai akhir acara ada acara cabutan no bertuah. no (65) iaitu no aku dapat. punyela aku suke.hehehehe. pastu tgah aku kobak2 hamper tu tetbe jew exbf aku tpn merayu nk couple lek ngan aku. aku xnk dkt dia. aku nk adie. adie yg duk sebelah dah pandg 2 aku aduh mati aku. dr adie nk bwk aku jln2 twos dia ckp nk blik jew coz xde mod. aku taw dia xde mod pasal apa. onthway balik aku menangis, tetb aku dpt msj adie mtk putus dr aku. aku dh jd x tentu arah. aku drive terus ke kedai to up aku tewos beli simkad br. pastu aku msj adie bgth aku dah tukar no. pastu br la dia tepon aku.


terima kasih sayangku.
<mohd saidina>>

No comments:

Post a Comment